søndag 13. desember 2009

Bestilt kamera

Nikon D3000
Endelig har jeg tatt en avgjørelse, bestilt Nikon D3000 18-105mm hos Elkjøp faktisk, siden jeg leste en del ufordelaktig om Pixmania på nettet. Nå skal alt av tilbudsaviser rett i søpla. Ikke mer sammenligning av produkter på ei stund. Nå håper jeg leveringa går raskt slik at jeg kan få kameraet i julegave.

Hyggelig i går da vi bakte lefser, dattera mi og jeg. Lenge siden sist, men etter en noe usikker start fikk vi sannelig dreisen på det og laget riktig fine potetlefser. Og som tidligere år ble de aller siste bortimot perfekte. Skulle gjerne ha laget noen flere når vi først var i gang, men det får vente til senere. Neste uke blir det ikke tid, og så er det snart jul. Trenger ikke så mye bakst siden jeg drar til varmere strøk i romjula. Tror forresten jeg har fått en snev av influensa etter svineinfluensavaksina på fredag. Håper det går raskt over.
Ei slags kakelinne for tiden. Ettpar plussgrader i helga, og glatte, men heldigvis godt strødde veier. Og nå er det ikke mye dagslys lenger.

1 kommentar: