søndag 27. oktober 2013

Frøbestilling

25% på frø fra Thompson&Morgan, og dermed er jeg i gang med neste års blomstring -i hodet i alle fall. Så selv om det er en minusgrad eller to, og den snøen som kom i forrige uke fremdeles ligger, kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til våren. Det er jo ikke så veeeldig lenge til....;-)

Utrolig at jeg får så mye for knapt 200 kr!:


1 of Petunia Waves Mixed F1 Hybrid - 1 packet
    Price each: £2.99
1 of Petunia x hybrida Sophistica Antique Shade F1 Hybrid - 1 packet
(12 seeds)
    Price each: £1.11
1 of Petunia miniflora Mini Bella Picotee Mixed F1 Hybrid - 1 packet
    Price each: £2.61
1 of Petunia hybrida 'Purple Tower' F1 hybrid - 1 packet
    Price each: £1.86
1 of Petunia grandiflora Sophistica Lime Bicolour F1 Hybrid - 1 packet
    Price each: £2.61
1 of Petunia grandiflora pendula Lady Purple F1 - 1 packet
    Price each: £2.99
1 of Petunia grandiflora Double Cascade Burgundy Plum Vein F1 - 1
packet
    Price each: £2.76
1 of Campanula medium Canterbury Bells Mixed - 1 packet
    Price each: £1.56
1 of Bacopa cordata Snowtopia White - 1 packet
    Price each: £2.76
1 of Californian Poppy 'Jelly Beans' - Part of the Alan Titchmarsh
Collection - 1 packet
    Price each: £1.71
1 of Kew : Antirrhinum pendula multiflora Chinese Lanterns - 1 packet
    Price each: £2.24
1 of Lavatera trimestris 'Twins Hot Pink' - Part of the Alan
Titchmarsh Range - 1 packet
    Price each: £2.01
1 of Linanthus androsaceus French Hybrids (Syn. Leptosiphon) - 1
packet
    Price each: £1.11
1 of Mesembryanthemum criniflorum 'Magic Carpet Mixed' - Part of the
Alan Titchmarsh Collection - 1 packet
    Price each: £1.49
1 of Verbascum hybrida Snow Maiden - 1 packet
    Price each: £2.61
1 of Poppy 'Pink Fizz' - 1 packet
    Price each: £1.49


Your Order Summary:
Subtotal Goods: £33.91
P&P:            £4.99
Total:          £38.90

3 kommentarer:

  1. Her blir det fint til neste sommer!

    SvarSlett
  2. Oi... oi... oi! Så mye fin blomstring du har planlagt til neste sommer! Her er jeg desverrer ikke ferdig med utesesongen enda... håper på en fin kommende helg der jeg får binde opp og hyppe.... Og så kan jeg begynne å tenke på neste vår :-)
    Jeg har ikke bestilt fra Thompson&Morgan, men regner med at det er like greit som de svenske og danske frøfirmaene?

    SvarSlett
  3. WOW! Mye for pengene og det må bli en blomstrende flott sommer hos deg :)

    SvarSlett