torsdag 18. februar 2010

Tollfri pakke -heldigvis

Begynte å lure på om merkepennene og de 1000 etikettene
jeg hadde bestilt var blitt stoppet i tollen, men heldigvis lå pakken
i postkassen i dag, så nå har jeg ingen unnskyldning for å vente
med å så de skarve noenogførti staudesortene jeg har skaffet meg frø av.
Og mens vi fikk vår andre gullmedalje koste jeg meg med skrivinga.
I morgen SKAL jeg så stauder!

Minus 24 da jeg sto opp i sjutida, men utrolig flott å være ute på ski utpå dagen.
Sola varmer merkbart nå, selv om det ikke akkurat drypper fra takene.
 En herlig tid framover!

6 kommentarer:

  1. Etiketter ja, det var DET jeg også skulle ha bestillt. Med den farten posten har fra England nå om dagen vil jeg vel ikke få dem før til St.Hans :-\

    SvarSlett
  2. Det tok ganske lang tid, ja. Vet ikke hva det kommer av, men noen frøposer jeg bestilte fra samme land brukte bare noen dager.
    Pakken med 1000 etiketter og to merkepenner veide forøvrig 1kg. En del av forklaringa, kanskje?

    SvarSlett
  3. Du er jammen tøff: 40 sorter! Og så fint du skriver da! Jeg ser du har bestilt Geranium "Jesters Jacket", og jeg som hadde tenkt på deg, hvis de bare kunne spire da.....Jeg sådde de 31.januar, men ingen spire har dukket opp enda! Jeg har sådd den inne, sammen med flere andre, men er jo ikke helt sikker på om den skulle vært ute i kulden da!
    Lykke til med sådden!

    SvarSlett
  4. Sånne etiketter skulle jeg også hatt. Hvor bestilte du de?

    Hilsen Frøya-Heidi

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Ja, krepsemor, det var nå bildet av 'Jester's Jacket' i bloggen din som gjorde at jeg ble fristet til å kikke litt på PW, og dermed var jeg solgt! Fytterakkern så mye fint! Jeg sår nå og setter alt ut under snøen så slipper jeg å passe på småstauder når jeg er opptatt av sommerplanter om ei stund.

    Frøya Heidi:Kjøpte etikettene fra www.theessentialscompany.co.uk
    Mine er 10cm lange, men egentlig har det vært greiere om de hadde vært ettpar cm lengere. Ville holde meg under den forbaskede 200-kronersgrensen!((

    SvarSlett