tirsdag 25. oktober 2011

Mildt i oktober

Det har vært en fantastisk fin høst i år. Sola skein, og det var 11 grader da jeg dro hjem fra arbeid i dag. 

                                Det ser ut til at jeg skal rekke å male skuret før frosten setter en stopper for slike gjøremål. Nå mangler bare kvitmalinga. Håper på noen milde dager i neste uke for denne uken har jeg ikke tid til utearbeid.
 Vi har stuet vekk det aller meste av benker og andre hageting, men en liten sitteplass må jeg ha når jeg går de daglige rundene mine. Synes denne er søt:-)
 Litt is på dammen selv om temperaturen var forholdsvis høy i dag. Nå er det såvidt frost om nettene.
Håper milværet holder en god stund til. Har noen flere løker som skal i jorden. Og ettermiddagene er fryktelig korte nå.....

1 kommentar:

  1. Fine bilder. Høsten er sånn traveltid synes jeg. Mangler litt beising, det står stauder på vent, ønsker å få flere løk i jorda, en må også rekke å jobbe, vaske, lage mat, trene, ta seg av barna selv om de begynner å bli store er de da ikke for store til litt mammaomsorg, heldigvis :) Lykke til med prosjektene dine.

    SvarSlett