mandag 17. august 2009

Der var ferien slutt!

Skal ikke stønne og bære meg over det, bare konstaterer fakta...
Så har jeg kjøpt meg ny benk. Halv pris nå på tampen av sesongen avgjorde saken. Utrolig lettmontert var den også. Synes sannelig den ble fin i hagen min!
Endelig (etter å ha sett og irritert meg i ett år) har jeg fått på plass de siste steinene langs storbedet. Det tok meg max ett kvarter.......

Ett par husbilder. Synes det se bra ut med nye vinduer og nytt tak. Ferdig malt ble det sannelig og etterhvert. Nå har jeg ikke mye å klage over....
Selv om det har regnet en del i det siste var det gruelig tørt i krukker og kasser. Vannet vel og lenge og ga en dosis superba til slutt. Oppdaget at blodbegerne hadde avsluttet blomstringa. De kommer kanskje i gang igjen når de har fått mat? Fine er de i allefall med de lilla skjørtene sine.
Temperaturen har falt dramatisk. 2,8 grader nå i kveld!! Håper den stopper der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar