søndag 29. mars 2009

32 pelliser








Så er vi endelig kommet så langt at vi er ferdige med stua og kjøkkenet og har vasket veggene og vinduene (ikke takene enda, va de likt seg?) og fått opp gardinene. Jeg er så fornøyd, og det var herlig å flytte alle pellisene fra det forholdsvis kjølige planterommet og plassere dem i de nye, romslige vinduskarmene. Opptellingen viste at jeg har overvintret 32 stykker. Noen har jeg mistet i vinter, men jeg er likevel godt fornøyd.
Nydelig vær i dag og. Vi tok oss en liten skitur med kaffe, appelsin og Kvikk Lunch i sekken. Laget oss en sofa i snøen og koste oss i sola. Nå gleder jeg meg til mange skiturer i påska. Gubben må trene seg opp slik at han tør å renne litt i bakker med nyhofta si. Han er litt forsiktig enda, men røngtenbildene viste at alt ser fint ut og har grodd fast, så det er bare å leve omtrent som før. Fint å bevege seg uten smerter i ei utslitt hofte!
Skulle lagt ut bilder nå, men fotoapparatet tåler ikke å ta mer enn ett par bilder nå før batteriene må lades opp igjen. Kanskje de har begrenset levetid? Får se om jeg husker å dra innom en fotobutikk etter jobb i morgen å spørre om råd.

1 kommentar:

  1. Ja, er det ikke deilig vær for tiden? Sol, skyfritt og riktig påskesteming ute. Synd man må på jobb....

    Oppladbare batterier gir seg etter en tid, ja. Da må man kjøpe nytt. Men det har de vel på fotoforretningen:)

    SvarSlett