mandag 4. mai 2009

Det dukker opp litt av hvert

Her har Kajsa funnet beinet som hun grov ned i snøen i jula. Det var nok for nytt og smakløst da, men nå, derimot, lukter det pyton og er skikelig deilig.
Her går det framover! Var oppe på stilasen i ettermiddag og malte bordet under takrenna. Om å gjøre å benytte seg av stilasen før de flyter den over til andre siden. Det skjer antagelig i morgen.
Malte også stuevinduet som de satte inn i desember. Nå er det bare ett igjen som ikke er malt. Skal jo legge to strøk til, men det er nå det første strøket som tar lengst tid, så det verste er gjort nå.

Ikke mye snø igjen nå! :)
på sørsiden er det derimot så tørt at jeg igrunnen kan begynne å rake -hvis jeg vil. Tror jeg venter litt, og tar fram Mantisen. Det er jo skikkelig artig!


3 kommentarer:

  1. Ja, når snøen forsvinner så kommer alt det andre frem. Hunden setter i allefall pris på fangsten sin. Det vil jo du også i hagen etterhvert. Kos deg med våren.

    SvarSlett
  2. Her er hele hagen fri for snø nå, og jeg har rensket opp i flere av bedene. Også her dukker det opp primula i fine farger. Fint å se at den du fikk av meg trives så godt. I morgen ( huff da, det blir vel i dag ) skal vi på isfiske i Kaperdalen. Masse fin meitemark å finne i hagen nå, vet du.
    Vi sees på treff hos Magnar. Ha en flott vår!
    Randi M.

    SvarSlett
  3. Tja, hunder har jo en noe annen oppfatning enn oss når det gjelder en del saker.. Ser ut som om den koser seg med fangsten i alle fall:-) Så mange flotte bilder du har av primulaene dine! I fjor fikk jeg tilsendt noen primula av deg, og nå blomstrer de så fint; i mitt siste blogginnlegg har jeg tatt bilde av en av dem:-) Håper du snart får skikkelig vår hos deg også, hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett